کد خبر: 626512
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
محمدحسن آصفري در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» و در نقد سخنان سعيد حجاريان:
مجلس يك قوه مستقل است و در راس همه امور قرار دارد و در جمهوري اسلامي ايران جايگاه مجلس به طور دقيق مشخص و مبين است
جوان‌آنلاين: محمد حسن آصفري، دبير كميسيون امنيت ملي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به اظهارات اخير سعيد حجاريان در خصوص انحلال مجلس از سوي دولت، گفت: به نظر مي‌رسد آقاي حجاريان مدتي كه در منزل بوده، فكرش آسيب ديده است.
 
آصفري افزود: مجلس در راس امور است و هيچ‌كس، غير از مقام معظم رهبري نمي‌تواند مجلس را منحل كند. كشور ما كشور ولايتي است و اين صحبت آقاي حجاريان نشان مي‌دهد ظاهرا مقداري فشار عصبي به او وارد شده است كه اينگونه موضع‌گيري مي‌كند.
 
وي ادامه داد: مگر زمان قاجار است كه مجلس منحل شود اين در حالي است كه آن زمان هم رضاشاه به صورت غيرقانوني مجلس را منحل كرد. احدي نمي‌تواند مجلس را منحل كند؛ چرا كه مجلس يك قوه مستقل است و در راس همه امور قرار دارد و در جمهوري اسلامي جايگاه مجلس به طور دقيق مشخص و مبين است.
 
دبير كميسيون امنيت مجلس با بيان اينكه حجاريان بهتر است يك بار قانون اساسي را مطالعه كند، تاكيد كرد: به اعتقاد من برخي به دليل سواد زيادشان گرفتار جهل مي‌شوند و بر سر دو راهي قرار مي‌گيرند.

آصفري تصريح كرد: موضع آقاي حجاريان نشان دهنده يك حركت جديدي است كه جريان خيلي تند و اصلاح‌طلب در راستاي اعمال سياست‌هاي خاص خود شروع كرده است و به دنبال اين هستند كه بتوانند بهره سياسي را ببرند. اصلا هدفي اصلي آنها همين است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
0
ازاين نماينده بصيروشجاع ممنونيم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار